-

Aktualności Jakie błędy można popełnić przy wyborze auto serwisu?

Jakie błędy można popełnić przy wyborze auto serwisu?

Na pewno każdy z nas w trakcie użytkowania samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych bądź specjalistycznych-wojskowych zetknął się z auto serwisem, które jakość usług pozostawiała wiele do życzenia. Jest to oczywiście bardzo nieprzyjemna sytuacja, która pogarsza również bezpieczeństwo jazdy.

Na rynku funkcjonują naprawdę różne auto serwisy, posiadające specjalizację, jak serwis automatycznych skrzyń biegów, serwis układów napędowych czy silników, jak również takie, które typowo zajmują się mechaniką pojazdową. Wśród nich są oczywiście warsztaty samochodowe i serwisy autoryzowane, cieszące się renomą i zaufaniem klientów, a także niestety takie, które podchodzą nierzetelnie do świadczonych przez siebie usług. Na co zwracać uwagę podczas wybierania serwisu? Jakich błędów nie popełnić? Sporo informacji na stronie http://renz.pl/

Przeczytaj: http://www.bestnews.pl/jak-wybrac-serwis-samochodow-ciezarowych/

Wybór auto serwisu, a cena jego usług

Często do wykonania mamy bardzo specjalistyczne usługi, związane z serwisem automatycznych skrzyń biegów, serwisem silnika czy serwisem układu napędowego. Takich zadań, zwłaszcza przy pojazdach specjalnych czy samochodach ciężarowych nie podejmą się serwisy, które nie mają w tym doświadczenia. Podstawowym błędem jest więc wybór takiego, który ma najniższe bądź najwyższe ceny. Należy sobie uświadomić, że przy serwisie często cena nie idzie w parze z jakością. Zdecydowanie należy więc unikać serwisów, które zmieniają ceny w trakcie realizacji usługi.

Nieterminowość napraw

Najgorsze, co może spotkać klienta, oprócz oczywiście złej naprawy to nieterminowość. Przeciągnięcie serwisu skrzyni biegów w serwisie samochodów ciężarowych może kosztować przedsiębiorcę naprawdę dużo pieniędzy, gdyż samochód to zdecydowanie narzędzie pracy.

Kiepska diagnostyka i kiepskie części

Stosowanie nieodpowiednich części nie tylko jest oszukiwaniem klienta, ale przede wszystkim zmniejsza bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Narażone więc zostaje zdrowie i życie kierowców, a także pasażerów. Klient ponosi często niemałe koszty, a i tak niedługo znów będzie musiał oddać samochód do naprawy.

Niekulturalna obsługa

Warto sobie uświadomić, że nie każdy kierowca jest fachowcem i specjalistą od mechaniki pojazdowej. Zadaniem serwisanta jest nie tylko naprawa, ale również informowanie klienta o przyczynach usterki, kosztach, metodzie naprawy, skuteczności oraz terminie oddania pojazdu do ponownego użytku. Dobra obsługa klienta jest tak samo ważna, jak sama naprawa.

Najnowsze newsy

3 pomysły na zaręczyny w Święta Bożego Narodzenia

Święta Bożego Narodzenia to bardzo dobry moment na to, aby zadać jedno z najważniejszych pytań w życiu kobiecie, która...

Leczenie zębów pod narkozą – kiedy warto się zdecydować?

Wizyta u stomatologa przez wielu pacjentów uważana jest za jedno z najmniej przyjemnych przeżyć, którego nie sposób uniknąć. Zachowanie...

Tanie wyposażenie lakierni. Czy to się opłaca?

Prowadzenie własnej lakierni proszkowej wymaga inwestowania w nowoczesny sprzęt oraz doświadczonych pracowników. Bez tego nie ma możliwości, aby odnieść...

Usługi brukarskie. Na co zwracać uwagę wybierając firmę?

Korzystanie z usług firmy brukarskiej niesie za sobą wiele korzyści, wśród których zdecydowanie można wymienić przede wszystkim dokładność wykonania...

Czy dobry system AV wpływa na pracę w firmie?

Wiele firm doskonale zrozumiało, że tylko dzięki nowoczesnym rozwiązaniom np. z zakresu IT jest w stanie normalnie funkcjonować w...

Ogrodzenie panelowe czy siatka. Co wybrać na tymczasowe ogrodzenie budowy?

Na rynku jest kilka ciekawych rozwiązań, które mogą posłużyć do tymczasowego ogrodzenia praktycznie każdej działki. Wśród najpopularniejszych rozwiązań jest...

Zobacz także

Apartamenty premium – najnowsze trendy

Rynek nieruchomości premium wciąż się rozwija. Z roku na...

POLECANE