Czy reklama na pojazdach jest skuteczna?

reklama na pojazdach

W strategii marketingowej najważniejsze jest, by dokładnie ją zaplanować, zanim wdroży się jakiekolwiek działania. Dobrze poprzedzić całość badaniami rynku, by przekonać się, czy oferta w ogóle ma szansę zyskać zainteresowanie. Potem następuje tworzenie otoczki produktu lub usługi, ustalenie cen, określenie grupy docelowej i wybór środków promocyjnych. Asortyment narzędzi promocyjnych jest naprawdę szeroki – jak wśród nich spisuje się mobilna reklama?

Wieloletnia ekspozycja w przestrzeni

Trendy w promocji zmieniają się, natomiast reklama na pojazdach w Warszawie wyróżnia się długotrwałą ekspozycją, dostarczając informacje odnoszące się do działalności danego podmiotu niezmiennie przez wiele lat, o ile oczywiście wcześniej folia nie zostanie zdemontowana lub zastąpiona inną.

Koszt inwestycji w porównaniu do czasu ekspozycji jest zatem znacznie niższy niż w przypadku sponsorowanych spotów radiowych czy płatnych reklam w social mediach. Zarówno w pracy biurowej, jak i różnego typu usługach przeważnie wykorzystywane są pojazdy. Czasem służą jedynie transportowi dokumentów czy dojazdowi do klienta, a nieraz pozwalają przewieźć sprzęt niezbędny do wykonania usługi.

Oklejony folią reklamową pojazd łatwo zatem rozpoznać z daleka – od razu widać, jaki podmiot reprezentuje osoba poruszająca się tym pojazdem.

Korzyści wynikające z mobilnej reklamy

Głównym atutem, jaki niesie ze sobą oklejanie pojazdów, jest właśnie potencjalnie niski koszt w odniesieniu do możliwości wygenerowania pozytywnych skojarzeń z marką. Poza tym reklama dociera również do tych osób, które na co dzień nie korzystają ze środków masowego przekazu ani z Internetu.

Dobrze więc, jeśli folia, oprócz charakterystycznego logotypu i nazwy, zawiera też pewne dane kontaktowe jak np. numer telefonu, dzięki któremu nawet konsumenci nieobyci ze współczesnymi technologiami będą mogli nawiązać kontakt z firmą.

Estetyczna folia przedstawiająca przemyślaną grafikę dobrze świadczy o całym przedsiębiorstwie, ukazując dbałość o szczegóły, które przecież składają się na ogólny obraz.