Wiele firm doskonale zrozumiało, że tylko dzięki nowoczesnym rozwiązaniom np. z zakresu IT jest w stanie normalnie funkcjonować w czasie pandemii oraz skutecznie realizować na przykład swoje cele sprzedażowe. Szczególnie warto również zwrócić uwagę na odpowiednie systemy AV.
Nie ma praktycznie takiej firmy, która suchą nogą przeszłaby zarówno pierwszą falę epidemii, jak również drugą. Jednocześnie firmy podejmują się zastosowania rozwiązań, które z oczywistych względów mogłyby wpłynąć na zawieszenie działalności lub jej bardzo duże utrudnienie – np. w skutek zachorowania jednego lub kilku pracowników.
Jednym z najciekawszych rozwiązań jest tu oczywiście delegowanie pracowników do domu, wykonywanie pracy zdalnej. Z oczywistych względów dotyczyć to może osób, których charakter pracy na to pozwala. Ważne jest także to, aby w firmie były systemy AV, które znacząco wspierają koordynację.
Zobacz także: https://internews.com.pl/jak-zapewnic-mozliwosc-pracy-zdalnej-w-biurze-3-podstawowe-zasady/
Co to jest system AV?
System audiowizualny to bardzo szerokie pojęcie, pod które można niejako podpiąć naprawdę różnorodne i często bardzo zaawansowane rozwiązania. W skład takiego systemu mogą wchodzić między innymi takie elementy, jak:
– nagłośnienie i oświetlenie,
– systemy do wyświetlania prezentacji multimedialnych,
– telebimy, ekrany dotykowe,
– systemy do prowadzenia videokonferencji,
– systemy do wszelkiego rodzaju pracy online.
Instalacje AV muszą być przede wszystkim odpowiednio zaprojektowane.
Jak system AV wpływa na pracę w firmie?
Systemy multimedialne, audiowizualne są podstawą, która we współczesnym świecie tak naprawdę pozwala bez większych problemów prowadzić firmę, zarządzać usługami, rzetelnie współpracować z pracownikami, kontrahentami, pozyskiwać nowych klientów – po prostu zgodnie z umową realizować usługi.
Jakie są główne zalety systemów AV?
– unowocześnienie firmy,
– realne wspomaganie pracy zdalnej,
– umożliwienie zwolnienia przestrzeni biurowej,
– zwiększenie bezpieczeństwa,
– umożliwienie sprawnego zarządzania usługami oraz pracownikami,
– możliwość zdalnego odbywania szkoleń, spotkań, omawiania bieżących spraw,
– możliwość spotkań online z klientami, przedstawiania ofert, sprzedaży usług.
Oczywiście warto przede wszystkim wykorzystać potencjał takiego rozwiązania. Aby tak się stało potrzebny jest odpowiedni projekt, dobór urządzeń, montaż, uruchomienie oraz oczywiście przeszkolenie pracowników.